کد مطلب : 29971 تاریخ مطلب : 1397/06/06 منبع : اتاق اصناف ايران

بعد از گذشت چهل سال قرار است نظرات بخش خصوصي را در بودجه دخالت دهند

رئيس اتاق اصناف ايران با بيان اينکه در هنگام تصميم‌گيري‌هاي کلان اقتصادي بايد نظرات بخش خصوصي را جويا شد و آنها را به کار گرفت، گفت: عضويت روساي اتاق‌هاي بخش خصوصي در کميسيون‌ها و شوراهاي مختلف مي‌تواند نقطه عطفي در اقتصاد کشور باشد.

علي فاضلي در گفتوگو با خبرنگار اقتصادي ايلنا در خصوص انتصاب خود به عضويت ستاد تدوين لايحه بودجه 98 و علت آن گفت: هنوز هيچ جلسهاي در اين خصوص تشکيل نشده است و نميدانم قرار است چه تغييري در تدوين بودجه رخ دهد که نياز به حضور من بوده اما به هر حال به نظر ميرسد آقايان به اين نتيجه رسيدند که نظرات بخش خصوصي را نيز در بودجه دخالت دهند.
رئيس اتاق اصناف ايران افزود: ما سالها است به روشهاي مختلف اعلام کرديم که اقتصاد بايد از دولتي بودن خارج و به بخش خصوصي واگذار شود. در هنگام تصميم گيريهاي کلان اقتصادي بايد نظرات بخش خصوصي را جويا شد و آنها را به کار گرفت خوشبختانه بعد از 40 سال گويا به اين نتيجه رسيدند و عضويت روساي اتاقهاي بخش خصوصي در کميسيونها و شوراهاي مختلف ميتواند نقطه عطفي در اقتصاد کشور باشد.
وي در پايان تصريح کرد: بايد تا زمان تشکيل نخستين جلسه صبر کرد و ديد که قرار است چه اتفاقي صورت بگيرد و آيا برنامه ويژه اي براي اصناف در بودجه سال آينده در نظر گرفته شده است يا خير.
نیمتا روزنامه های کثیرالانتشار کشور